loadingimg

Wczytuję dane...
  • Rejestracja

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

Klakson - Honk If Youre Horny
Cena:24,90 PLN
Wysyłka od: 10.99 PLN
Częste pytania
Jak mogę złożyć zamówienie ?
- Na stronie internetowej www.fexmex.pl , wrzucając produkt do koszyka a następnie wypełniając formularz zamówienia,
- Wysyłając zamówienie na adres sklep@fexmex.pl,podając kod producenta np. SH030C i adres do wysyłki oraz wybrany sposób płatności,
Ile zapłacę za przesyłkę?

Wpłata na konto (bez limitu wagi) kurier DPD – 13,85 zł
Wpłata na konto PACZKOMATY 24 – 10.99 zł

UWAGA! Wysyłka gratis gdy wartość koszyka przekroczy 200 zł!

Koszty wysyłki na terenie EUROPY:
Wpłata na konto - Poczta Polska - 36,78 zł 

Jaki jest numer konta do dokonania przedpłaty?
Numer konta: 19 1050 1025 1000 0092 4358 8945
Firma: FEXMEX ul.Komety 3/2 05-509 Józefosław
Tytułem: (Twój numer zamówienia)
Kwota: Wartość zamówienia

Czy dostanę numeru listu przewozowego?
Oczywiście, na życzenie wysyłamy numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić status wysyłki.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Sprzedaż w sklepie fexmex.pl odbywa się tylko wysyłkowo.

Czy mogę zrobić komuś prezent?
Oczywiście. W tym wypadku prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zamówienia i wysyłki.

W jakim czasie otrzymam przesyłkę?
Dokładamy wszelkich starań,żeby towar jak najszybciej trafił do klientów.

Czy moja paczka będzie dyskretnie zapakowana?
Każda przesyłka posiada neutralne opakowanie pozbawione informacji o charakterze sklepu oraz jakichkolwiek innych, mogących zdradzić zawartość przesyłki. Masz gwarancję 100% dyskrecji.

Co zrobić, gdy pomimo informacji o wysyłce, paczka nie dotarła w ciągu kilku dni?
Najlepiej skontaktować się z naszym sklepem mailowo na adres : sklep@fexmex.pl lub telefonicznie  570 246 789.

Czy mogę zapłacić za zakupy kartą kredytową?
Tak, można płacić kartą poprzez system PayU.

Mieszkam za granicą, czy mogę dokonać zamówienia?
Oczywiście, że tak. Szczegółowy cennik oraz czas wysyłki dostępny jest tu: http://fexmex.pl/_cms/view/25/platnosc-i-dostawa.html

Czy mogę dostać fakturę VAT?
W chwili obecnej nie wystawiamy fakrut VAT.

Czy mogę zgłosić reklamację?
Bardzo starannie zabezpieczamy każdą przesyłkę. Jeśli jednak pomimo tego towar doszedł z uszkodzeniami, można go reklamować. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy i opisanie zaistniałej sytuacji. Odesłany towar musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 570 246 789